اخبار انتخابات

نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس ۱۹ و ۲۰ آبان ابلاغ می‌شود

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نتایج صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس ۱۹ و ۲۰ آبان ابلاغ می‌شود.

به گزارش فلق پرس، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۲ اعلام کرد طی روزهای جمعه و شنبه (۱۹ و ۲۰ آبان ماه) نتایج هیأت اجرایی از عدم تأیید یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ابلاغ می‌شود.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

به اطلاع داوطلبان محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند؛

در راستای اجرای ماده ۶۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به اتمام مهلت بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه، نتایج مربوط به داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تأیید نشده است، طی روز جاری و فردا (۱۹ و ۲۰ آبان ماه) ابلاغ خواهد شد.

بنابراین، داوطلبان مذکور در صورت اعتراض به نظر هیأت اجرایی مربوطه، می‌بایست شکایات خود را از تاریخ ۲۱/۸/۱۴۰۲ تا ۲۴/۸/۱۴۰۲ از ساعت ۸ الی ۱۸ به صورت غیرحضوری و صرفاً از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir «قسمت میز خدمت شورای نگهبان _ سامانه داوطلب» ثبت کنند.

بار دیگر تأکید می­‌شود، ثبت شکایات و اعتراضات داوطلبان به صورت غیرحضوری است و از مراجعه حضوری به دفاتر نظارت استان‌ها پرهیز شود.

ستاد انتخابات کشور

مهلت ۴ روزه به داوطلبان انتخابات مجلس برای اعتراض به نتایج بررسی صلاحیت‌ها

هیأت مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد داوطلبان این دوره از انتخابات، برای اعتراض به نتایج بررسی صلاحیت‌ها، ۴ روز فرصت دارند.

هیأت مرکزی نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود اعلام کرد که داوطلبان برای اعتراض به نتایج بررسی صلاحیت‌ها، ۴ روز فرصت دارند.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع داوطلبان محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند:

به استناد تبصره ماده ۶۱ قانون انتخابات و در راستای رعایت حقوق داوطلبان مجلس شورای اسلامی، اشخاصی که صلاحیت آن‌ها در هیأت‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه، مورد تأیید قرار نگرفته و یا احراز نشده، می‌توانند به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ تا ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ تنها از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی زیر اعتراض خود را به صورت مستدل ثبت نمایند.

تارنما: Keshvar.moi.ir

میز خدمت شورای نگهبان (سامانه داوطلب)

هیأت مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی