بازی ترا کتور _ مس با حضور هوادار؛

تراکتور به صف باشگاه‌های خواهان ورود هوادار به ورزشگاه پیوست

به گزارش فلق پرس به نقل از منابع خبری؛ تراکتور نیز به صف باشگاه‌های خواهان ورود هوادار به ورزشگاه پیوسته و اعلام کرده: در شرایطی که پرسپولیس و استقلال برای میزبانی در هفته آینده لیگ برتر اقدام کرده‌اند، با مساعدت استاندار آذربایجان شرقی، پیگیری مدیرعامل باشگاه تراکتور و همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان، تمامی […]

به گزارش فلق پرس به نقل از منابع خبری؛ تراکتور نیز به صف باشگاه‌های خواهان ورود هوادار به ورزشگاه پیوسته و اعلام کرده: در شرایطی که پرسپولیس و استقلال برای میزبانی در هفته آینده لیگ برتر اقدام کرده‌اند، با مساعدت استاندار آذربایجان شرقی، پیگیری مدیرعامل باشگاه تراکتور و همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان، تمامی اقدامات لازم برای رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام(ره) و نصب گیت‌های الکترونیکی مورد نیاز برای حضور هواداران در ورزشگاه، در حال انجام است.
دیدار دو تیم تراکتور و مس از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر، روز یکشنبه (۱۴ فروردین)، ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دو روز پیش از برگزاری بازی های لیگ های برتر تا دسته سوم با حضور تماشاگر به شرط رعایت ضوابط اعلام شده خبر دادند.

یکی از تیم هایی که به شدت از این موضوع استقبال کرد، تراکتور بود؛ تیمی که در این مدت از نبود تماشاگرانش به شدت ضربه خورد و اینک امیدوار است تا به کمک آنها در هفته های پایانی از منطقه خطر دور شود.

البته بعضی از باشگاه ها مثل صنعت نفت اعلام کردند که هنوز شرایط برگزاری بازی با تماشاگر را ندارند. با این وجود اما هواداران تراکتور می توانند روز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام حضور یافته و طلسم دو ساله را بشکنند.

ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، میزان فروش بلیط الکترونیکی این بازی را ۲۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد. هوادارانی که قصد حضور در ورزشگاه را دارند بایستی کارت واکسن هم به همراه داشته باشند.

فروش بلیط الکترونیکی دیدار تراکتور و مس رفسنجان از ظهر روز دوازدهم الی ظهر روز چهاردهم فروردین به صورت اینترنتی شروع می‌شود و کسانی می‌توانند این بلیط‌ها را تهیه کنند که حداقل دو دوز واکسن کرونا خود را تزریق کرده باشند.